środa, 16 lipca 2008

moje konto na wp

kochani - jeśli ktos jeszcze nie wie - to proszę nie pisać do mnie na konto lena-h@wp.pl. Od 11 lipca nie mogę sie na nie zalogować, zwyczajnie ktoś się włamał i zmienił hasło dostępu. Jeśli po 11 lipca dostaniecie jakąś pocztę z konta lena-h@wp.pl to nie jest ona wysłana przeze mnie.


Administracja wirtualnej polski oczywiście może zrobić coś w tej sprawie ale jak (cytuję) "dopiero po wpłynięciu do nas pisma z
prokuratury/Policji będziemy w stanie podjąć jakiekolwiek kroki". Prawdę mówiąc średnio sobie wyobrażam zgłaszanie na moim lokalnym komisariacie sprawy przejęcia konta, ale może się wybiorę przy okazji zgłaszając wyłudzenie przez sklep ULUBIONY.PL, któremu dziś upływa termin zwrotu moich pieniędzy. Zabawa z nimi trwa od 12 czerwca...

Jaki z tego wniosek? Do tej pory dosyć radośnie korzystałam z dobrodziejstw internetu, te dwa zimne prysznice chyba mnie ochłodziły...

Brak komentarzy: