niedziela, 5 października 2008

a czwartego października

odbył się ślub Ewy i Maćka ;)

(znajomych podczytujących tego bloga pragnę uspokoić, nie chodzi o mnie ani tym bardziej mojego Maćka:))


Chodzi o pewną szaloną i bardzo sympatyczną parę która w moim prywatnym rankingu plasuje się na pierwszym miejscu pod względem spontaniczności, nieszablonowości i ogólnej gotowości na wszystkie najbardziej szalone rzeczy ;)

Na dowód mam zdjęcia - ale z nimi trzeba poczekać aż się uporam z wcześniejszymi reportażami.

a teraz ogłoszenie parafialne:
W ciągu najbliższych dni będzie zmieniana moja strona firmowa, przenoszę się do innego hostingu, zmieniam dizajn, szykuję nowe materiały - więc zdarzyć się może że strona może nie działać, bądź działać tylko częściowo. Podobnie z moim głównym mailem ewaATperfectmoment.pl Za utrudnienia przepraszam, mam nadzieję że chwilowe problemy zostaną wynagrodzone gdy nowa strona zawiśnie:)

Brak komentarzy: