poniedziałek, 29 czerwca 2009

Marta wyszła za Jamesa Bonda!! (Radka) przygotowania, ceremonia, wesele i plener czyli full service;)

Marta z Radkiem trafili do mnie dosyć późno zajmując jedną z niewielu luk sobotnich, to że załatwiali swój wymarzony ślub tak późno świetnie odzwierciedla ich nastawienie do życia. Są szaleni ;) Marta zaskoczyła gości suknią, Radek cylindrem, a oboje wprawili w osłupienie pierwszym tańcem. Zaczęło się tradycyjnie od walca, pięknego z figurami by nagle przejść w numer rodem z gorączki sobotniej nocy, szaleństwo ;)

Przyznam się że z tego setu najbardziej lubię zdjęcia gdy przyłapałam Radka w męskim gronie na relaksie z cygarem, atmosfera jak z ze spotkania mafijnego ;)






























mała sesja na dachu hotelu i na BUWie, z BUWU trzeba było się szybko ewakuować bo deszcz zaczął znów padać ;)















































to było coś niesamowitego, Robert Wodzirej z wodzireje.net sprowadził pod balkon hotelowy uliczną grupe bebniarzy by zagrała dla młodej pary, to było po prostu niewiarygodne !!!









































tort który był idealnie dopasowany do stylizacji Marty, biel z czarnymi elementami plus krwistoczerwone kwiaty, uwielbiam gdy ktoś dba o takie drobiazgi









Marta poślubiła Jamesa Bonda!





9 komentarzy:

studio navigo pisze...

do licha, Ewo Leno, spaliłam przez Ciebie nie tylko naleśniki, ale i patelnię! chciałam tylko rzucić okiem na Twój nowy wpis, ale nie wiedziałam, że będzie tyle materiału do oglądania! :) i to takiego, który dobrze ogląda się do samego końca (co, jak wiadomo, najtrudniej uzyskać). tak więc siedziałam i oglądałam, i oglądałam, i trochę zła byłam na tę sąsiadkę, przez którą na klatce czuć swąd spalenizny - i dopiero kiedy doszłam do końca i wróciłam do rzeczywistości, zrozumiałam, że ta sąsiadka to ja :D

Ewa Lena Brzozowska pisze...

czyli będę miała przechlapane u Adama za naleśniki ;) a ja wchodząc do Ciebie zobaczyłam znajomą twarz z http://www.balaband.pl/ która i w tym poście sie pojawia ;)

Unknown pisze...

Ewo, od dwoch dni NIC nie robie tylko ogladam Twoje (nasze) fotki.. Ukladam, segreguje, porzadkuje i tak w kolko i ciagle od nowa :) Sprawia mi to nieopisana i nie nudzaca sie przyjemnosc, to jak z glaskaniem kota - juz wydaje ci sie, ze masz dosyc a jednak nie mozesz przestac.. ;) Usmiecham sie i wzruszam bez konca..

I wlasnie za te wszystkie piekne emocje chcialam w tym miejscu jeszcze raz BAARDZO PODZIEKOWAC! Jestem wyjatkowa szczesciara bo nie tylko mam cudowne wspomnienia ale tez pamiatke dzieki ktorej pozostana one wiecznie zywe.. a to wszystko dzieki Twoim zdjeciom!
DZIEKUJE po prostu :)

marta

Ps. Uklony od Bonda ;) rodzicow, przyjaciol..

Przemek Struski pisze...

świetny repo, pozdrawiam

Aga Bogacka pisze...

świetna fotka bukietu na stoliku w domu! I moim ulubieni wodzireje (na moim weselu też grali :) ) ze świtnym świetlistym walcem - tylko mało zdjęć ze świetlistego!! ;)Pozdrawiam!

FotofabrykA pisze...

Brawa Ewciu! Bardzo ciekawe, a szczególnie urzekające zdjęcia ze światłami na weselichu - feeria barw! A te cygarne - miodne. Bembergiem w berg! Pozdrawiamy

Gosia Myślicka pisze...

Świetny reportaż! Super się ogląda szkoda tylko, że zdjęcia są tak małe byłoby jeszcze lepiej...

Olesku.pl pisze...

Zdjęcie "uciekający pan młody" - genialne :o))))

A swoją drogą fajny klimacik, po zdjęciach mam wrażenie że ludzie przyjaźni w odbiorze i dobrze Ci się z nimi pracowało :)

Ewa Lena Brzozowska pisze...

ludzie z klasą, jajem i wyobraźnią :) oby więcej takich klientów :)