poniedziałek, 10 marca 2014

najlepsze ciasto dla dziewczyny

Mój mężczyzna w weekend upiekł dla mnie ciasto. Czasami coś piecze, świetnie wychodzą mu serniki ale tym razem przygotował coś co sprawiło, że rozpływałam się z rozkoszy.
khe khe
;)

Lubię czekoladę (taka niespodzianka), lubię brownie (jeszcze większa niespodzianka ;) ale zwykle poprzestawałam na jednym małym kawałeczku bo intensywność czekolady w przeciętnym brownie była dla mnie zbyt "zamulająca" moje kubki smakowe. Nudziły się po prostu ;) Tu mój mężczyzna zamiast skórki pomarańczowej dodał kilka łyżek naszego domowego dżemu z eko pomarańczy i własnie ten pomarańczowy twist sprawia (niestety) nie można poprzestać na jednym kawałku ;) Jest wilgotne  i jednocześnie troszkę chrupie na brzegach, czuć w nim migdały, intensywną czekoladę i pomarańcze.

O D L O T


Tak więc jeśli Twoja kobieta lubi czekoladę, potrafi się wyluzować w kwestii kalorii to zrób jej to ciasto. Będzie wdzięczna ;)
Jeśli czekolady nie lubi i jest na ciągłęj diecie, cóż, zrób jej sałatkę ;)


po przepis odsyłam do źródła, czyli KWESTII SMAKU 

CIASTO CZEKOLADOWE AMARETTI

2 komentarze:

misiura pisze...

wygląda bosko :)! U nas bez nabiału, cukru i glutenu, ale... czekolada z awokado, z mandarynkami i karobem, porywa :) (by smakoterapia)

Ewa Lena Brzozowska pisze...

U was hedonistycznie i zdrowo, u nas tylko hedonistycznie ;) obczaje ten przepis na smakoterapii