piątek, 25 kwietnia 2014

łap szczęśliwe chwile

człowiek sobie spokojnie w piątek popija winko, relaksuje się przed jutrzejszym reportażem, #wtem przychodzi mail a w nim "Serdecznie gratulujemy zdobycia tytułu TRENDSETTERS / WYBÓR BRIDELLE"  niedowierzanie, tłumy (mąż, pies i kot) szaleją, gratulacje i oklaski ;) a serio to w życiu bym nie przypuszczała przy tak wspaniałej konkurencji. Z obliczeń wychodzi mi że oddano na mnie ponad tysiąc głosów !!!!!!, to jest niesamowite :) 


http://www.bridelle.pl/?p=57005 


2 komentarze:

Kinga Taukert pisze...

zasłużone, zasłużone, zasłużone! :)
robisz cudowne zdjęcia, przesycone wrażliwością, piękne jak ze snu

misiura pisze...

huraaaaaaaaaaaaa! jakie winko popijasz? ja nowozelandzkie: "3 wooly sheep"! Jeszcze nie świętuję, ale póki co: Tobie SERDECZNIE GRATULUJĘ! Dodajesz mi odwagi, że i ja... mam szansę:)
<3