piątek, 22 maja 2009

cudze chwalicie a swego nie znacie ;)

a dlaczego? a dlatego że przecież mamy polski blog z inspiracjami ślubnymi. Warto zaglądać w takie miejsca i szukać inspiracji.
Mnie najbardziej urzekły pomysły na

ślub w klimacie Paryża, propozycja raczej na ślub cywilny chyba ale wyobraźcie sobie ile uroku i paryskiego szyku będzie miała Panna młoda w takiej stylizacji


dekoracja stołu z wykorzystaniem słoneczników. Słoneczniki niosą ze sobą miłe skojarzenia, lato, słońce szczęście, beztroska a do tego w wersji mini są tak urocze :)


oraz drobiazgi dla gości - malutkie a cieszą. Mam kilka takich drobiazgów z wesel na których robiłam zdjęcia - najbardziej pomysłowa była moja zwariowana październikowa para Ewa i Maciek, mieli po kilka takich gadżetów a pudełko na tictaki z napisem GAME OVER mam do dzisiaj ;) Jestem pewna że każdy z ich gości zachował te drobiazgi i przypominają o tej zwariowanej imprezie


wszystkie zdjęcia z blogu http://slubnezakupy.blogspot.com/

Brak komentarzy: